Felanmälan

Är jag eller föreningen som ansvarar för underhåll?

Ibland kan det vara svårt att veta om det är du som bostadsrättsinnehavare eller föreningen som är ansvarig för underhåll eller reparationer. Var vänlig se gränsdragninglistan som tydliggör ansvarsförhållandet för de allra flesta reparationer.

Fel i föreningens lokaler

Allgranth
Vid felanmälan hänvisas i första hand till vår förvaltare Allgranths. Tryck här och fyll i formuläret.

Tel: 08-420 380 81.
Telefontid: Vardagar 06.45 – 16.00 (övrig tid görs felanmälan alltid på hemsidan)

Akuta ärende utanför arbetstid och på helger

Securitas Jourtelefon
Tel: 08-657 77 22
Telefontid: Vardagar 21-07 samt helger

Jour-servicen kontaktas endast vid mycket akuta ärenden. Enskild medlem debiteras för ev. kostnader om det inte är en kostnad som föreningen ansvarar för.

Skadedjurssanering

Föreningen står för skadedjurssanering av föreningens lägenheter. Santeringen sker med hjälp av Anticimex (via Länsförsäkringar). Ange adress samt vårt försäkringsbolag vid kontakt.

Tel: 08-517 634 00

Fel i din lägenhet

OBS! Endast privata beställningar som bekostas av medlemmen och inte föreningen.

Allgranth
Tryck här och fyll i formuläret.

Felanmälan hissar

Alla fel på hissar anmäls snarast till Otisline.

Tel: 0200-21 21 11, dygnet runt.